• Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
  • Buscar


    Filtros actuales:

    Comenzar nueva busqueda
    Añadir filtros:

    Usa los filtros para afinar la busqueda.


    Resultados 51-60 de 123.
    Resultados por ítem:
    Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
    2020Using piece of fairy tale performances to promote oral skill at Bethlemitas Brighton High School in Pamplona.Bandera Mejía, Gloria Maryuris.
    2020Implementing literature as a technique to develop lexical Competece in teaching english as a foreign language.Cruz Rico, Jessica Paola.
    2020Fostering Speaking Skill through the Implementation of Communicative Tasks at Eighth Grade’s Students from a Public School in Colombia: An Action Research.Basto Vera, Lina María.
    2020Short-stories as a strategy to enhance reading comprehension and the acquisition of new vocabulary in eight grade students at Guillermo Cote Bautista high school in Toledo Norte de Santander, Colombia: an action research designSuarez Acevedo, Claudia Patricia.
    2020Implementing Haiku poems using Task Based Learning to improve 10th grade student’s written production from “Instituto Técnico Maria Inmaculada” High School in Villa del RosarioBernal Vergel, Leidy Andrea.
    2020Kahoot! Una experiencia Tecnológica y Educativa para fortalecer la Comprensión e Interpretación Textual.Tristancho Arévalo, Paola Andrea.
    2020Incidencia Teoría “Gramatica de la Fantasía” Rodari en la Producción Textual con Mediación Virtual en Secundaria y Media.Guerrero Sánchez, Viviana Alejandra.
    2020Secuencias Didácticas para aprender Gramática (Camps) apoyada en TICS en secundaria y Media.Jiménez Arrieta, Velénica.
    2020Secuencias Didácticas para aprender Gramática (Camps) apoyada en Tics en secundaria y Media.Jiménez Ramón, Reina Isabel.
    2020El aprendizaje natural de la lectura (Kenneth Goodman) aplicado a la comprensión y producción textual mediados por las TICS.Niño Amador, Tanya Lorena.