• Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
  • Trabajos de pregrado y especialización
  • Facultad de Ciencias de la Educación
  • Licenciatura Lenguas Extranjeras
  • Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/7071
    Title: Infographics as a teaching tool to foster reading comprehension. An action research in 9th-grade students from Bethlemitas Brighton School.
    Authors: Ardila Márquez, Nathaly.
    Keywords: La autora no proporciona la información sobre este ítem.
    Issue Date: 2022
    Publisher: Universidad de Pamplona - Facultad de Educación.
    Citation: Ardila Márquez, N (2021). Infographics as a teaching tool to foster reading comprehension. An action research in 9th-grade students from Bethlemitas Brighton School [Trabajo de Grado Pregrado, Universidad de Pamplona]. Repositorio Hulago Universidad de Pamplona. http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/7071
    Abstract: La autora no proporciona la información sobre este ítem.
    Description: La autora no proporciona la información sobre este ítem.
    URI: http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/7071
    Appears in Collections:Licenciatura Lenguas Extranjeras

    Files in This Item:
    File Description SizeFormat 
    Ardila_2021_TG.pdfArdila_2021_TG5,83 MBAdobe PDFView/Open


    Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.