• Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
  • Trabajos de pregrado y especialización
  • Facultad de Ciencias de la Educación
  • Licenciatura Lenguas Extranjeras
  • Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/7021
    Title: Implementing reading strategies and ICFES mock exams as a tool to improve reading comprehension on 11th grade students at the INEM Jorge Isaacs School in Cali.
    Authors: Alomía Hurtado, Leidy Jhoana.
    Keywords: La autora no proporciona la información sobre este ítem.
    Issue Date: 2020
    Publisher: Universidad de Pamplona - Facultad de Educación.
    Citation: Alomía Hurtado, L. J. (2020). Implementing reading strategies and ICFES mock exams as a tool to improve reading comprehension on 11th grade students at the INEM Jorge Isaacs School in Cali [Trabajo de Grado Pregrado, Universidad de Pamplona]. Repositorio Hulago Universidad de Pamplona. http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/7021
    Abstract: La autora no proporciona la información sobre este ítem.
    Description: La autora no proporciona la información sobre este ítem.
    URI: http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/7021
    Appears in Collections:Licenciatura Lenguas Extranjeras

    Files in This Item:
    File Description SizeFormat 
    Alomía_2020_TG.pdfAlomía_2020_TG3,31 MBAdobe PDFView/Open


    Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.