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http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/6943
Título : | The use of short stories as a strategy to enhance reading comprehension through reciprocal teaching training: A classroom action research at the seventh-grade students of Jose Antonio Galan school. |
Autor : | Vitta Gelves, Naren Mauricio. |
Palabras clave : | El autor no proporciona la información sobre este ítem. |
Fecha de publicación : | 2020 |
Editorial : | Universidad de Pamplona - Facultad de Educación. |
Citación : | Vitta Gelves, N.M. (2019). The use of short stories as a strategy to enhance reading comprehension through reciprocal teaching training: A classroom action research at the seventh-grade students of Jose Antonio Galan School. [Trabajo de Grado Pregrado, Universidad de Pamplona]. Repositorio Hulago Universidad de Pamplona. http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/6943 |
Resumen : | El autor no proporciona la información sobre este ítem. |
Descripción : | El autor no proporciona la información sobre este ítem. |
URI : | http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/6943 |
Aparece en las colecciones: | Licenciatura Lenguas Extranjeras |
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