Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/9776| Title: | L'amélioration de la compréhension des écrits à travers de l’utilisation du « peer-assisted learning strategies » aux étudiants de septième année du lycée Bethlemitas Brighton. |
| Authors: | Suárez Santana, Susana. |
| Keywords: | La autora no proporciona la información sobre este ítem. |
| Issue Date: | 2022 |
| Publisher: | Universidad de Pamplona - Facultad de Ciencias de la Educación. |
| Citation: | Suárez Santana, S. (2022). L'amélioration de la compréhension des écrits à travers de l’utilisation du « peer-assisted learning strategies » aux étudiants de septième année du lycée Bethlemitas Brighton [Trabajo de Grado Pregrado, Universidad de Pamplona]. Repositorio Hulago Universidad de Pamplona. http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/9776 |
| Abstract: | La autora no proporciona la información sobre este ítem. |
| Description: | La autora no proporciona la información sobre este ítem. |
| URI: | http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/9776 |
| Appears in Collections: | Licenciatura Lenguas Extranjeras |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Suárez_2022_TG.pdf | Suárez_2022_TG | 4,09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.