Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/9776
Title: | L'amélioration de la compréhension des écrits à travers de l’utilisation du « peer-assisted learning strategies » aux étudiants de septième année du lycée Bethlemitas Brighton. |
Authors: | Suárez Santana, Susana. |
Keywords: | La autora no proporciona la información sobre este ítem. |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Universidad de Pamplona - Facultad de Ciencias de la Educación. |
Citation: | Suárez Santana, S. (2022). L'amélioration de la compréhension des écrits à travers de l’utilisation du « peer-assisted learning strategies » aux étudiants de septième année du lycée Bethlemitas Brighton [Trabajo de Grado Pregrado, Universidad de Pamplona]. Repositorio Hulago Universidad de Pamplona. http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/9776 |
Abstract: | La autora no proporciona la información sobre este ítem. |
Description: | La autora no proporciona la información sobre este ítem. |
URI: | http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/9776 |
Appears in Collections: | Licenciatura Lenguas Extranjeras |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Suárez_2022_TG.pdf | Suárez_2022_TG | 4,09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.