• Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
  • Trabajos de pregrado y especialización
  • Facultad de Ciencias de la Educación
  • Licenciatura Lenguas Extranjeras
  • Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/6926
    Title: Short-stories as a strategy to enhance reading comprehension and the acquisition of new vocabulary in eight grade students at Guillermo Cote Bautista high school in Toledo Norte de Santander, Colombia: an action research design
    Authors: Suarez Acevedo, Claudia Patricia.
    Keywords: La autora no proporciona la información sobre este ítem.
    Issue Date: 2020
    Publisher: Universidad de Pamplona – Facultad de educación.
    Citation: Suarez Acevedo, C.P. (2020). Short-stories as a strategy to enhance reading comprehension and the acquisition of new vocabulary in eight grade students at Guillermo Cote Bautista high school in Toledo Norte de Santander, Colombia: an action research design [Trabajo de Grado Pregrado, Universidad de Pamplona]. Repositorio Hulago Universidad de Pamplona. http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/6926
    Abstract: La autora no proporciona la información sobre este ítem.
    Description: La autora no proporciona la información sobre este ítem.
    URI: http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/6926
    Appears in Collections:Licenciatura Lenguas Extranjeras

    Files in This Item:
    File Description SizeFormat 
    Suarez _2020_TG.pdfSuarez _2020_TG1,9 MBAdobe PDFView/Open


    Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.