• Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
  • Search


    Start a new search
    Add filters:

    Use filters to refine the search results.


    Results 8731-8740 of 9070 (Search time: 0.009 seconds).
    Item hits:
    Issue DateTitleAuthor(s)
    2022Mentefactos Conceptuales, estrategia didáctica, para fomentar el pensamiento crítico en estudiantes del Grado Décimo del Colegio Salesiano Bicentenario.Moreno Peñaranda, Karen Dayana.
    2022Storytelling auditivo como estrategia didáctica para el fortalecimiento de la producción escrita en los estudiantes de Media Vocacional.Pineda Cáceres, Lanni Rosana.
    2022Las Variantes Lingüísticas para afianzar la Interacción Sociocultural y Literaria en Educación Media.Ropero Carvajal, Leidy Jhoana.
    2022El comentario de texto como estrategia metodológica para mejorar la comprensión lectora caso: mediado a través de la Plataforma Padlet, a los estudiantes de Media Vocacional.Pabón Rojas, Keller Estefani.
    2022El juego didáctico para fomentar la producción de textos escritos Caso: estudiantes de 7° grado del Instituto Educativo Inem.Montes Gómez, Jessica Andrea.
    2022Implementing Digital Storytelling Workshops to Improve Reading Comprehension and Vocabulary in Students from Eight Grade at Alejandro Gutierrez Calderón School in Cúcuta.Omaña López, Natalia Stefanny.
    2022The influence of the vocabulary acquisition process with the reading comprehension skill in high school students in a public school in Colombia: an action research study.Alfonso Rios, Luis David.
    2022Using Project-Based Learning to Foster 8th Grade Students Speaking Skill from the Technological Institution “La Presentación” Pamplona.Hernandez Olivieri, Jhon Sebastian.
    2022Implementing short stories to enhance reading comprehension in tenth grade students at school Libertad y Orden in Valledupar: An action Research.Carrascal Romero, Juan Camilo.
    2022Improve the oral production in level-seventh graders of the Integrated Juan Atalaya School by using a cooperative approach.Boton Baquero, Angie Yuliana.