• Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
  • Search


    Start a new search
    Add filters:

    Use filters to refine the search results.


    Results 7911-7920 of 8465 (Search time: 0.038 seconds).
    Item hits:
    Issue DateTitleAuthor(s)
    2022El juego como estrategia didáctica para fortalecer la inteligencia emocional en niños de Transición en el Centro Educativo Alegría de Aprender.Atencia Martínez, Mileydis del Carmen.
    2022La pedagogía teatral y el juego como estrategias para promover la sana convivencia en los niños, niñas y docentes del Aula Especializada del Instituto la Aurora, Normal Superior. Pamplona. Norte de Santander.Rivas Ponare, Paola Andrea.
    2022Enhancing Speaking Skills through Student-Generated Podcast in Tenth Grade Students at “Luis Ernesto Puyana” Educational Institution: Action Research.Delgado Rojas, Giseth Natalia.
    2022Implementation of critical reading as a strategy for improving reading comprehension and maximizing results in the Icfes exam in eleventh grade English learners at Escuela Normal Superior of Pamplona.Martinez Wilches, Jessam David.
    2022The implementation of fairy tales for reinforcing reading comprehension in 10th Grade students at la Presentación High School.Parada Correa, Francy Paola.
    2022The use of songs for enhancing listening comprehension and promote vocabulary acquisition on seventh-grade English course: An action research study.Carrillo Gutiérrez, Doris Adriana.
    2022Renforcement de la Compréhension des Écrits en ALE à travers l’Utilisation des Stratégies de Lecture « Skimming et Scanning » chez les Étudiants de première de l’institution « INEM Custodio Garcia Rovira » à Bucaramanga.Villalba Araque, Ginna Alejandra.
    2022Implementing Graphic Organizers as a Strategy to Teach English Vocabulary through TBL of Bethlemitas Brighton High School: An Action Research.Ballesteros Silva, Jair.
    2022La compréhension des écrits dans l'apprentissage de l’ALE : une stratégie pour la promotion de la pensée critique chez les étudiants de Première du l'institut éducatif Gonzalo Rivera Laguado.Puerto Caceres, Jesús Alberto.
    2022Improving Eight Graders’ Oral Production in English Class Through ICT and Role Plays at the Instituto Técnico Arquidiocesano San Francisco de Asís – Sede Cristo Rey, in Pamplona, Colombia.Ibáñez Buitrago, Jesús Mauricio.