• Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
  • Trabajos de pregrado y especialización
  • Facultad de Ciencias de la Educación
  • Licenciatura Lenguas Extranjeras
  • Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/9787
    Title: Implementation of Herringbone Technique to improve reading comprehension through tasks-based learning approach in 11th grade students at Normal Superior School of Pamplona.
    Authors: Gómez Torres, Daniel.
    Keywords: El autor no proporciona la información sobre este ítem.
    Issue Date: 2022
    Publisher: Universidad de Pamplona - Facultad de Ciencias de la Educación.
    Citation: Gómez Torres, D. (2022). Implementation of Herringbone Technique to improve reading comprehension through tasks-based learning approach in 11th grade students at Normal Superior School of Pamplona [Trabajo de Grado Pregrado, Universidad de Pamplona]. Repositorio Hulago Universidad de Pamplona. http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/9787
    Abstract: El autor no proporciona la información sobre este ítem.
    Description: El autor no proporciona la información sobre este ítem.
    URI: http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/9787
    Appears in Collections:Licenciatura Lenguas Extranjeras

    Files in This Item:
    File Description SizeFormat 
    Gómez_2022_TG.pdfGómez_2022_TG2,38 MBAdobe PDFView/Open


    Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.