Skip navigation
Página de inicio
Listar
Comunidades
Buscar elementos por:
Fecha Publicación
Autor
Título
Materia
Ayuda
Language
English
español
Servicios
Mi DSpace
Alertas
Editar perfil
DSpace
JSPUI
DSpace almacena y facilita el acceso abierto a todo tipo de contenido digital incluyendo texto, imágenes, vídeos y colecciones de datos.
Leer más
Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
Buscar
Buscar:
Todo DSpace
Trabajos de pregrado y especialización
Facultad de Ciencias de la Educación
Licenciatura Lenguas Extranjeras
por
Filtros actuales:
Titulo
Autor
Asunto
Fecha publicado
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Igual a
Contiene
ID
No igual a
No contiene
No es ID
Comenzar nueva busqueda
Añadir filtros:
Usa los filtros para afinar la busqueda.
Titulo
Autor
Asunto
Fecha publicado
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Igual a
Contiene
ID
No igual a
No contiene
No es ID
Resultados 11-20 de 33.
Anterior
1
2
3
4
Siguiente
Resultados por ítem:
Fecha de publicación
Título
Autor(es)
2022
Reinforcing 7th graders reading comprehension, pronunciation and critical thinking development through the creation of extracurricular group reading spaces.
Perdomo Otero, Ruben Danilo.
2022
Using narrative texts through educational videos to enhance writing skill in seventh graders at Instituto Técnico Patios Centro dos: an action Research.
Valencia Torres, Maria Fernanda.
2022
The use of urban poetry as a mean to enhance reading comprehension and develop writing production on eleventh graders at Águeda Gallardo de Villamizar High School: An action research.
Hernández González, Nancy Yolima.
2022
Digital platforms as an academic tool to promote reading comprehension of English as a foreign language: an action research in the classroom with high school students of a public school in Colombia.
Bonilla Cárdenas, Nivia Juliet.
2022
Atelier d’écriture créative comme un outil pédagogique pour l’encouragement de l’expression écrite en classe de FLE à L’Alliance Française de Bucaramanga : une recherche-action.
Guerrero Rosales, Marly Estefani.
2022
Infographics as a teaching tool to foster reading comprehension. An action research in 9th-grade students from Bethlemitas Brighton School.
Ardila Márquez, Nathaly.
2022
The role of creative activities such as comic strips and short stories to enhance writing production in Ninth grade students: action research.
Martinez Robles, Marilyn Julieth.
2022
Short Stories to Enhance English Vocabulary in Sixth-Grade Students at Normal Superior Cristo Rey School in Barrancabermeja: Action Research.
Saavedra Blanco, Diego Fernando.
2022
The use of pictures as a strategy to foster the speaking skills of 11th grade students at the Francisco Jose de Caldas high school in Cucuta
Méndez Castillo, Linda Lucía.
2022
Enhancing first semester (A1 level) students’ English speaking skills through the implementation of intercultural short readings and think aloud technique: A qualitative action research.
Sánchez Contreras, Ciro Eduardo
Otras opciones relacionadas
Autor
1
Alarcón Vargas, Cristian Alexander.
1
Alba Jaimes, Sergio Isai.
1
Ardila Márquez, Nathaly.
1
Barrera López, Gloria Judith.
1
Bautista Boada, Wendy Bibiana.
1
Bonilla Cárdenas, Nivia Juliet.
1
Cardenas Garcia, German.
1
De la Rosa Roa, Eduard Stevenson.
1
Figueroa Quintero, Viviana Andrea.
1
Fuentes Parra, Stefanny Dianne.
.
next >
Título
21
La autora no proporciona la infor...
10
El autor no proporciona la inform...
2
El autor no proporciona la inform...
Has File(s)
33
true