• Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
  • Buscar


    Filtros actuales:
    Comenzar nueva busqueda
    Añadir filtros:

    Usa los filtros para afinar la busqueda.


    Resultados 1-10 de 136.
    Resultados por ítem:
    Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
    2018Implementation of didactic and authentic material in 10th grade students to improve reading comprehension of the IES Águeda Gallardo de Villamizar in Pamplona. An Action Investigation.Acevedo Rivera, Viviana Andrea.
    2018Implementation of a pictorial portfolio as a creative tool to enrich 6th-grade students’ vocabulary acquisition at institution educative Pablo Correa León in Colombia: an action research.Lema Suárez, Yerly Alejandra.
    2018The Implementation of Role-Plays and Games to Improve Eleventh Grade Students’ Speaking Skills at Bethletimas Brighton School.Castellanos Castellanos, Syndy Yulieth.
    2018Les documents authentiques en classe de fle; une strategie pour développer la compètence de production orale chez les étudiants de français intermediaire ii niveau b1 du cadre commun de reference une recherche- action.Herrera Anaya, Tania Lorena.
    2016Implementation Of Short Dialogues To Enhance High School Students’ Speaking At “Escuela Normal Superior Pamplona.”Vega Toro, Beatriz.
    2016Programa de intervención pedagógica para superar lectura carencial, Sustitucòn y Omisòn, de los niños de primer grado de la Institución Educativa Colegio Agustina Ferro, Sede el Carmen, del Municipio de Ocaña, Norte de Santander.Rincón Claro, Cindy Karina.
    2017Encourager la créativité chez les apprenants de fle du niveau a2 pour donner un renouveau à la pratique Pedagogique.Páez Mendoza, Nancy Liliana.
    2018The use of songs to develop speaking skills in 8th graders at ‘la presentation high school’ through project-based learning: an action research.Moreno Cárdenas, Luisa Fernanda.
    2017Implementing drama activities as a strategy to enhance oral production in EFL students at Jose rafael Fair high school: an action research.Mantilla Gutiérrez, Lizeth Tatiana.
    2017Estudio comparativo del modelo del profesional de los docentes en formación del programa de pedagogía infantil de la Universidad de Pamplona-Colombia y de las carreras educación infantil de la Universidad de Ciencias Pedagógicas “Enrique José Varona”-Cuba.Jaimes Ortega, Gisselle Katherine.