Skip navigation
Página de inicio
Listar
Comunidades
Buscar elementos por:
Fecha Publicación
Autor
Título
Materia
Ayuda
Language
English
español
Servicios
Mi DSpace
Alertas
Editar perfil
DSpace
JSPUI
DSpace almacena y facilita el acceso abierto a todo tipo de contenido digital incluyendo texto, imágenes, vídeos y colecciones de datos.
Leer más
Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
Buscar
Buscar:
Todo DSpace
Trabajos de pregrado y especialización
Facultad de Ciencias de la Educación
Licenciatura Lenguas Extranjeras
por
Filtros actuales:
Titulo
Autor
Asunto
Fecha publicado
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Igual a
Contiene
ID
No igual a
No contiene
No es ID
Titulo
Autor
Asunto
Fecha publicado
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Igual a
Contiene
ID
No igual a
No contiene
No es ID
Comenzar nueva busqueda
Añadir filtros:
Usa los filtros para afinar la busqueda.
Titulo
Autor
Asunto
Fecha publicado
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Igual a
Contiene
ID
No igual a
No contiene
No es ID
Resultados 41-50 de 136.
Anterior
1
...
2
3
4
5
6
7
8
...
14
Siguiente
Resultados por ítem:
Fecha de publicación
Título
Autor(es)
2022
Using narrative texts through educational videos to enhance writing skill in seventh graders at Instituto Técnico Patios Centro dos: an action Research.
Valencia Torres, Maria Fernanda.
2022
The use of urban poetry as a mean to enhance reading comprehension and develop writing production on eleventh graders at Águeda Gallardo de Villamizar High School: An action research.
Hernández González, Nancy Yolima.
2022
Digital platforms as an academic tool to promote reading comprehension of English as a foreign language: an action research in the classroom with high school students of a public school in Colombia.
Bonilla Cárdenas, Nivia Juliet.
2022
Atelier d’écriture créative comme un outil pédagogique pour l’encouragement de l’expression écrite en classe de FLE à L’Alliance Française de Bucaramanga : une recherche-action.
Guerrero Rosales, Marly Estefani.
2022
Infographics as a teaching tool to foster reading comprehension. An action research in 9th-grade students from Bethlemitas Brighton School.
Ardila Márquez, Nathaly.
2022
The role of creative activities such as comic strips and short stories to enhance writing production in Ninth grade students: action research.
Martinez Robles, Marilyn Julieth.
2020
Enhancing 8th grade students' English speaking skill through the implementation of communicative games: A qualitative action research.
Durán Ordoñez, Estefanía.
2021
The use of an educational blog to improve 10th grade Students’ Written Skill At ‘José Rafael Faria Bermudez High School’: An Action Research.
Lozada Espinel, Edna Mayrely.
2020
Implementing vocabulary games with 8th Graders as a motivation strategy to improve their writing skills at Provincial San Jose High School: An Action Research.
Flórez Cacua, Nubia Brillit.
2021
The implementation of short stories to enhance reading skill in 7th and 8th grade students at Provincial San José School.
Rosas Mendoza, Erika Paola.
Otras opciones relacionadas
Autor
2
Acevedo Jiménez, Deisy Yulany.
1
Acevedo Rivera, Viviana Andrea.
1
Alfonso Ballesteros, Julieth Andrea.
1
Alomía Hurtado, Leidy Jhoana.
1
Antolinez Coavas, Nelly Graciela.
1
Araque Lamus, Jeniffer Dayana.
1
Ardila Márquez, Nathaly.
1
Arzuaga Cantor, Naren Yusleidy.
1
Arévalo Ostos, Zuyi Marlay.
1
Avilèz Mendoza, Sandra.
.
next >
Fecha de lanzamiento
56
2020
33
2021
21
2022
10
2018
7
2017
5
2016
4
2019