• Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
  • Trabajos de pregrado y especialización
  • Facultad de Ciencias de la Educación
  • Licenciatura Lenguas Extranjeras
  • Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/7090
    Title: The implementation of fables as a strategy to foster reading comprehension through workshops: A classroom action research at the eight-grade students of Águeda Gallardo de Villamizar high school.
    Authors: Gelvez Saavedra, Paula Andrea.
    Keywords: La autora no proporciona la información sobre este ítem.
    Issue Date: 2021
    Publisher: Universidad de Pamplona – Facultad de educación.
    Citation: Gelvez Saavedra, P. A. (2020). The implementation of fables as a strategy to foster reading comprehension through workshops: A classroom action research at the eight-grade students of Águeda Gallardo de Villamizar high school [Trabajo de Grado Pregrado, Universidad de Pamplona]. Repositorio Hulago Universidad de Pamplona. http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/7090
    Abstract: La autora no proporciona la información sobre este ítem.
    Description: La autora no proporciona la información sobre este ítem.
    URI: http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/7090
    Appears in Collections:Licenciatura Lenguas Extranjeras

    Files in This Item:
    File Description SizeFormat 
    Gelvez _2020_TG.pdfGelvez _2020_TG6,82 MBAdobe PDFView/Open


    Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.