• Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
  • Trabajos de pregrado y especialización
  • Facultad de Ciencias de la Educación
  • Licenciatura Lenguas Extranjeras
  • Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/7047
    Title: Short stories as a strategy to enhance reading comprehension and promote written production of students in 10th grade at José Aquilino Durán School.
    Authors: Herrera Castellanos, Karla Michell.
    Keywords: La autora no proporciona la información sobre este ítem.
    Issue Date: 2022
    Publisher: Universidad de Pamplona - Facultad de Educación.
    Citation: Herrera Castellanos, K.M (2021). Short stories as a strategy to enhance reading comprehension and promote written production of students in 10th grade at José Aquilino Durán School [Trabajo de Grado Pregrado, Universidad de Pamplona]. Repositorio Hulago Universidad de Pamplona. http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/7047
    Abstract: La autora no proporciona la información sobre este ítem.
    Description: La autora no proporciona la información sobre este ítem.
    URI: http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/7047
    Appears in Collections:Licenciatura Lenguas Extranjeras

    Files in This Item:
    File Description SizeFormat 
    Herrera_2021_TG.pdfHerrera_2021_TG1,91 MBAdobe PDFView/Open


    Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.