• Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
  • Trabajos de pregrado y especialización
  • Facultad de Ciencias de la Educación
  • Licenciatura Lenguas Extranjeras
  • Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/6885
    Title: The Interactive Readings E-Portfolio as an Educational Tool to Enhance 11th Grade Students’ Literal and Inferential Reading Comprehension at the Escuela Normal Superior Cristo Rey in Barrancabermeja: An Action-Research.
    Authors: Torres Bernal, Asly Michel.
    Keywords: La autora no proporciona la información sobre este ítem.
    Issue Date: 2021
    Publisher: Universidad de Pamplona - Facultad de Educación.
    Citation: Torres Bernal, A. M. (2020). The Interactive Readings E-Portfolio as an Educational Tool to Enhance 11th Grade Students’ Literal and Inferential Reading Comprehension at the Escuela Normal Superior Cristo Rey in Barrancabermeja: An Action-Research [Trabajo de Grado Pregrado, Universidad de Pamplona]. Repositorio Hulago Universidad de Pamplona. http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/6885
    Abstract: La autora no proporciona la información sobre este ítem.
    Description: La autora no proporciona la información sobre este ítem.
    URI: http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/6885
    Appears in Collections:Licenciatura Lenguas Extranjeras

    Files in This Item:
    File Description SizeFormat 
    Torres_2020_TG.pdfTorres_2020_TG4,53 MBAdobe PDFView/Open


    Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.