• Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
  • Trabajos de pregrado y especialización
  • Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales
  • Administración de Empresas
  • Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/5962
    Title: Diseño de una propuesta de mejoramiento para la captación de clientes (estudiantes) mediante estrategias enfocadas al neuromarketing en la Universidad Nacional Abierta y a Distancia -Unad, centro comunitario de atención virtual CCAV Pamplona.
    Authors: Rincón Villamizar, Angela Milena.
    Keywords: La autora no proporciona la información sobre este ítem.
    Issue Date: 2019
    Publisher: Universidad de Pamplona - Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales.
    Citation: Rincón Villamizar, A. M. (2019). Diseño de una propuesta de mejoramiento para la captación de clientes (estudiantes) mediante estrategias enfocadas al neuromarketing en la Universidad Nacional Abierta y a Distancia -Unad, centro comunitario de atención virtual CCAV Pamplona [Trabajo de Grado Pregrado, Universidad de Pamplona]. Repositorio Hulago Universidad de Pamplona. http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/5962
    Abstract: The present work is presented as a final requirement to choose the professional title in Business Administration with the development of business practice, a scenario that promotes the student's work experience, carried out at the National University Open and Distance UNAD Community Center for Virtual Attention CCAV Pamplona, where in the exercise of application of knowledge and knowledge where in the content we could appreciate the situational diagnosis that yields a series of results that provide pertinent information of the institution to generate the proposal of improvement based on the information. Development of a proposal for improvement aimed at customer training through strategies focused on neuromarketing, with the development of advertising pieces and a media plan to disseminate information in order to generate impact through emotions tried to enter the minds of the people to persuade their buying decisions.
    Description: La autora no proporciona la información sobre este ítem.
    URI: http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/5962
    Appears in Collections:Administración de Empresas

    Files in This Item:
    File Description SizeFormat 
    Rincón _2019_TG.pdfRincón _2019_TG2,57 MBAdobe PDFView/Open


    Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.