• Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
  • Trabajos de pregrado y especialización
  • Facultad de Ciencias de la Educación
  • Licenciatura Lenguas Extranjeras
  • Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/1944
    Title: Implementing the learners diary as tool to increase the vocabulary and to ameliorate the writing skill at José Horacio Betancourt high school in 6th and 7th grade in Medellín Colombia: an action research.
    Authors: Castro Figueroa, Leandro.
    Keywords: El autor no proporciona la información sobre este ítem.
    Issue Date: 2018
    Publisher: Universidad de Pamplona – Facultad de Educación
    Citation: Castro Figueroa, L. (2017). Implementing the learners diary as tool to increase the vocabulary and to ameliorate the writing skill at José Horacio Betancourt high school in 6th and 7th grade in Medellín Colombia: an action research [Trabajo de Grado Pregrado, Universidad de Pamplona]. Repositorio Hulago Universidad de Pamplona. http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/1944
    Abstract: El autor no proporciona la información sobre este ítem
    Description: El autor no proporciona la información sobre este ítem
    URI: http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/1944
    Appears in Collections:Licenciatura Lenguas Extranjeras

    Files in This Item:
    File Description SizeFormat 
    Castro _2017_TG.pdfCastro _2017_TG2,51 MBAdobe PDFView/Open


    Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.