Skip navigation
Página de inicio
Listar
Comunidades
Buscar elementos por:
Fecha Publicación
Autor
Título
Materia
Ayuda
Language
English
español
Servicios
Mi DSpace
Alertas
Editar perfil
DSpace
JSPUI
DSpace almacena y facilita el acceso abierto a todo tipo de contenido digital incluyendo texto, imágenes, vídeos y colecciones de datos.
Leer más
Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
Buscar
Buscar:
Todo DSpace
Documentos de investigación
Documentos institucionales
Producción Editorial Universidad de Pamplona
Tesis de maestría y doctorado
Trabajos de pregrado y especialización
por
Comenzar nueva busqueda
Añadir filtros:
Usa los filtros para afinar la busqueda.
Titulo
Autor
Asunto
Fecha publicado
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Igual a
Contiene
ID
No igual a
No contiene
No es ID
Resultados 2231-2240 de 7970.
Anterior
1
...
221
222
223
224
225
226
227
...
797
Siguiente
Resultados por ítem:
Fecha de publicación
Título
Autor(es)
2021
Implementation of reading through short stories, a strategy for learning a foreign language in the ninth grade at the Águeda Gallardo Villamizar Technical School: an action research.
Pombo Vera, Lynda Stephany.
2021
The use of videoclips as an audiovisual material in the development of the students’ English listening skill from ninth and tenth courses in a public high school in Los Patios : an action research.
Mesa Capacho, Mileidy Esmeralda.
2021
Enhancing ninth grade students oral comprehension through the use of online games at Bethlemitas Brighton School: An action research.
Suarez Llanes, Nathaly.
2022
Audiovisual tools as a strategy to strengthen the listening and speaking skills in the teaching-learning process of the English language with the 9th grade students at Institución Educativa Técnica Tomás Vásquez Rodríguez Paipa-Boyacá. An action Research.
Ruiz Calderón, Leidy Nataly.
2022
Short stories as a strategy to enhance reading comprehension and promote written production of students in 10th grade at José Aquilino Durán School.
Herrera Castellanos, Karla Michell.
2021
Implementation of storytelling and songs as source of development of the basic english components in 10th grade students at Bethlemitas Brighton high school in Pamplona: an action research design.
Villamizar Pérez, July Andrea.
2022
Significant Strategies for Developing Reading Comprehension in a Foreign Language at Francisco José de Caldas High School in Cúcuta: Action Research.
Vargas Bernal, Julieth Paola.
2022
The use of storytelling strategy to enhance listening skills in 7th grade students at the Instituto técnico arquidiocesano san francisco de asís, sede cristo rey in pamplona.
Simanca Lerma, Alexandra.
2022
Implementing fairy tales in multimodal workshops as a way to foster reading comprehension in 10th graders students from the Provincial School San José of Pamplona: An action research.
De la Rosa Roa, Eduard Stevenson.
2022
Encouraging learning english by teaching vocabulary through cartoons and animation to eight grade students at Provincial San José School in Pamplona, Colombia.
Cardenas Garcia, German.
Otras opciones relacionadas
Autor
4
Fernandez Parada, Nelson Josue
4
Ramón Valencia, Jacipt Alexander
4
Solano Ortega, Fredy
3
García Yerena, Carlos Enrique
3
Guerrero Castiblanco, Carlos Felipe.
3
Jaimes Ramon, Johan Sebastian.
3
Mariño Landazábal, Nelson Adolfo
3
Padilla Sarmiento, Sandra Licette
3
Rodriguez Rincon, Lisbeth Johanna.
3
Villamizar Carrillo, Diana Janeth
.
next >
Título
1840
El autor no proporciona la inform...
1225
La autora no proporciona la infor...
251
Los autores no proporcionan la in...
131
Comunicación.
125
Aprendizaje.
116
Estrategias.
83
Producción textual.
79
Educación.
77
El autor no proporciona la inform...
69
Las autoras no proporcionan la in...
.
next >
Has File(s)
7841
true