Skip navigation
Página de inicio
Listar
Comunidades
Buscar elementos por:
Fecha Publicación
Autor
Título
Materia
Ayuda
Language
English
español
Servicios
Mi DSpace
Alertas
Editar perfil
DSpace
JSPUI
DSpace almacena y facilita el acceso abierto a todo tipo de contenido digital incluyendo texto, imágenes, vídeos y colecciones de datos.
Leer más
Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
Buscar
Buscar:
Todo DSpace
Trabajos de pregrado y especialización
Facultad de Ciencias de la Educación
Licenciatura Lenguas Extranjeras
por
Filtros actuales:
Titulo
Autor
Asunto
Fecha publicado
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Igual a
Contiene
ID
No igual a
No contiene
No es ID
Titulo
Autor
Asunto
Fecha publicado
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Igual a
Contiene
ID
No igual a
No contiene
No es ID
Comenzar nueva busqueda
Añadir filtros:
Usa los filtros para afinar la busqueda.
Titulo
Autor
Asunto
Fecha publicado
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Igual a
Contiene
ID
No igual a
No contiene
No es ID
Resultados 1-10 de 21.
Anterior
1
2
3
Siguiente
Resultados por ítem:
Fecha de publicación
Título
Autor(es)
2022
Improving eighth graders’ oral production through the implementation of interactive games by using digital tools at Tomasa Najera School. An Action Research.
Otero Acuña, Indrina.
2022
Audiovisual tools as a strategy to strengthen the listening and speaking skills in the teaching-learning process of the English language with the 9th grade students at Institución Educativa Técnica Tomás Vásquez Rodríguez Paipa-Boyacá. An action Research.
Ruiz Calderón, Leidy Nataly.
2022
Short stories as a strategy to enhance reading comprehension and promote written production of students in 10th grade at José Aquilino Durán School.
Herrera Castellanos, Karla Michell.
2022
Significant Strategies for Developing Reading Comprehension in a Foreign Language at Francisco José de Caldas High School in Cúcuta: Action Research.
Vargas Bernal, Julieth Paola.
2022
The use of storytelling strategy to enhance listening skills in 7th grade students at the Instituto técnico arquidiocesano san francisco de asís, sede cristo rey in pamplona.
Simanca Lerma, Alexandra.
2022
Enhancing 9th grade students’ written production skill through the creative writing strategy at Monseñor Ricardo Trujillo Gutierrez school: An action pedagogical research.
Barrera López, Gloria Judith.
2022
Using narrative texts through educational videos to enhance writing skill in seventh graders at Instituto Técnico Patios Centro dos: an action Research.
Valencia Torres, Maria Fernanda.
2022
The use of urban poetry as a mean to enhance reading comprehension and develop writing production on eleventh graders at Águeda Gallardo de Villamizar High School: An action research.
Hernández González, Nancy Yolima.
2022
Digital platforms as an academic tool to promote reading comprehension of English as a foreign language: an action research in the classroom with high school students of a public school in Colombia.
Bonilla Cárdenas, Nivia Juliet.
2022
Atelier d’écriture créative comme un outil pédagogique pour l’encouragement de l’expression écrite en classe de FLE à L’Alliance Française de Bucaramanga : une recherche-action.
Guerrero Rosales, Marly Estefani.
Otras opciones relacionadas
Autor
1
Ardila Márquez, Nathaly.
1
Barrera López, Gloria Judith.
1
Bautista Boada, Wendy Bibiana.
1
Bonilla Cárdenas, Nivia Juliet.
1
Figueroa Quintero, Viviana Andrea.
1
Fuentes Parra, Stefanny Dianne.
1
González Mariño, Daniela.
1
Guerrero Rosales, Marly Estefani.
1
Hernández Diaz, Margy Yorgelis.
1
Hernández González, Nancy Yolima.
.
next >
Has File(s)
21
true