Skip navigation
Página de inicio
Listar
Comunidades
Buscar elementos por:
Fecha Publicación
Autor
Título
Materia
Ayuda
Language
English
español
Servicios
Mi DSpace
Alertas
Editar perfil
DSpace
JSPUI
DSpace almacena y facilita el acceso abierto a todo tipo de contenido digital incluyendo texto, imágenes, vídeos y colecciones de datos.
Leer más
Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
Buscar
Buscar:
Todo DSpace
Trabajos de pregrado y especialización
Facultad de Ciencias de la Educación
Licenciatura Lenguas Extranjeras
por
Filtros actuales:
Titulo
Autor
Asunto
Fecha publicado
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Igual a
Contiene
ID
No igual a
No contiene
No es ID
Titulo
Autor
Asunto
Fecha publicado
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Igual a
Contiene
ID
No igual a
No contiene
No es ID
Comenzar nueva busqueda
Añadir filtros:
Usa los filtros para afinar la busqueda.
Titulo
Autor
Asunto
Fecha publicado
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Igual a
Contiene
ID
No igual a
No contiene
No es ID
Resultados 1-10 de 10.
Anterior
1
Siguiente
Resultados por ítem:
Fecha de publicación
Título
Autor(es)
2021
Anglophone culture as a fundamental tool to promote the speaking production in students from eleventh grade at Jose Aquilino Durán School: an action research.
Lioniz Riaño, Jhoan Sebastian.
2021
The use of text illustrations and visual imagery as a teaching strategy to promote reading habits in a sixth-grade English course.
Londoño Villegas, Luis Gabriel.
2021
Literary Journal and Reading Strategies As a Mean to Improve 6th and 7th Grade Students’ Reading and Writing Skills at The Technical Institute Los Patios Centro N°2.
Peña Moncada, Frank Snyder.
2021
La Mise En Place Des Séquences Pédagogiques Comme Soutien Académique Dans Le Contexte De L’urgence Sanitaire Pour La Covid-19.
Acosta Daza, Harold Camilo.
2021
The use of flash fiction stories as a strategy to encourage literary writing in eleventh-grade students at Instituto Técnico Patios Centro 2: An action research study.
Flórez, Edgar.
2021
The use of drawing as a tool for developing reading comprehension skills of sixth grade students at General Santander Technical Institution: an action research
Ávila Galindo, Xavier Fernando.
2021
The use of conversational interactive videos to enhance speaking skills in 8th grade students at a public school in Colombia.
Rojas Bohorquez, Yeferson Daniel.
2021
Encouraging Writing Skill Through the Creative Writing at 8th Grade Students of the Institución Educativa Concentración de Desarrollo Rural School in Saravena – Arauca: an Actional Research.
Mora Acevedo, Darwin Arley.
2021
Implementing the video-based learning strategy to enhance 10th-grade students’ English knowledge for the “Saber 11” English test at Institucion Educativa “La Divina Pastora” in Cúcuta, Colombia: An action research.
Portela Suescun, Carlos Steven.
2021
Theater and Poetry Workshops to reinforce Oral Production in High School Students (7th Grade) at Bethlemitas Brighton School.
Vargas Ramírez, Carlos Alberto.
Otras opciones relacionadas
Autor
1
Acosta Daza, Harold Camilo.
1
Flórez, Edgar.
1
Lioniz Riaño, Jhoan Sebastian.
1
Londoño Villegas, Luis Gabriel.
1
Mora Acevedo, Darwin Arley.
1
Peña Moncada, Frank Snyder.
1
Portela Suescun, Carlos Steven.
1
Rojas Bohorquez, Yeferson Daniel.
1
Vargas Ramírez, Carlos Alberto.
1
Ávila Galindo, Xavier Fernando.
.
next >
Has File(s)
10
true