• Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
  • Trabajos de pregrado y especialización
  • Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales
  • Administración de Empresas
  • Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/1473
    Title: Propuesta de mejoramiento de la calidad del servicio al cliente para la empresa “METAZA S.A.” con el ánimo de incrementar el volumen de ventas y la base de clientes actuales, asi como el posicionamiento de la empresa en el mercado del acero en Colombia.
    Authors: Gómez Gómez, Cristian Miguel.
    Keywords: El autor no proporciona la información sobre este ítem.
    Issue Date: 2019
    Publisher: Universidad de Pamplona – Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales.
    Citation: Gómez Gómez, C. M. (2018). Propuesta de mejoramiento de la calidad del servicio al cliente para la empresa “METAZA S.A.” con el ánimo de incrementar el volumen de ventas y la base de clientes actuales, así como el posicionamiento de la empresa en el mercado del acero en Colombia [Trabajo de Grado Pregrado, Universidad de Pamplona]. Repositorio Hulago Universidad de Pamplona. http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/1473
    Abstract: METAZA SA is a company specialized in the import and commercialization of steel for the metalworking and construction industry, with more than 32 years of experience and from our four branches: Bogotá, Cali, Pereira, Medellin, we serve an extensive portfolio with more 800 customers throughout the national territory thus consolidating our position in the industry. Our work is reflected in multiple products made with the raw material we provide such as kitchens, street furniture, tanks and other infrastructure works such as stadiums, warehouses, bridges and buildings. This paper proposes the design of a proposal for improvement in customer service METAZA SA, in order to establish and know the levels of satisfaction, quality of care and the general perception of current customers of the company.
    Description: El autor no proporciona la información sobre este ítem.
    URI: http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/1473
    Appears in Collections:Administración de Empresas

    Files in This Item:
    File Description SizeFormat 
    Gómez_2018_TG.pdfGómez_2018_TG1,56 MBAdobe PDFView/Open


    Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.