Skip navigation
Página de inicio
Listar
Comunidades
Buscar elementos por:
Fecha Publicación
Autor
Título
Materia
Ayuda
Language
English
español
Servicios
Mi DSpace
Alertas
Editar perfil
DSpace
JSPUI
DSpace almacena y facilita el acceso abierto a todo tipo de contenido digital incluyendo texto, imágenes, vídeos y colecciones de datos.
Leer más
Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
Buscar
Buscar:
Todo DSpace
Documentos de investigación
Documentos institucionales
Producción Editorial Universidad de Pamplona
Tesis de maestría y doctorado
Trabajos de pregrado y especialización
por
Filtros actuales:
Titulo
Autor
Asunto
Fecha publicado
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Igual a
Contiene
ID
No igual a
No contiene
No es ID
Comenzar nueva busqueda
Añadir filtros:
Usa los filtros para afinar la busqueda.
Titulo
Autor
Asunto
Fecha publicado
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Igual a
Contiene
ID
No igual a
No contiene
No es ID
Resultados 931-940 de 1131.
Anterior
1
...
91
92
93
94
95
96
97
...
114
Siguiente
Resultados por ítem:
Fecha de publicación
Título
Autor(es)
2020
Promoting first semester students’ speaking skills through cooperative learning activities at the University of Pamplona.
García Rey, Katherin Yurley.
2020
Implementing writer's workshop as a strategy to develop writing skills in ninth grade students at Instituto Agrícola de Carcasí.
Rincón Tobar, Karen Lorena.
2021
Implementing English Speaking countries’ culture to improve grammar skills at Nuestra señora de Fátima High School in Cúcuta.: An Action Research.
Lizcano Ortega, Gabriela Alejandra.
2020
Implementing creative writing at ‘La Presentacion’’ High School Pamplona in order to improve writing skill.
Villamizar Mantilla, Karen Michell.
2021
Improving students' reading comprehension by the implementation of worksheets using short stories at ninth and seventh grade students “Instituto Técnico Los Patios Centro N° 2”: An action research.
Contreras Montoya, María José.
2021
Implementing gamification to motivate learning english vocabulary and enhance grammar on seventh grade students at Francisco José de Caldas School.
Galvis Contreras, Luisa Fernanda.
2021
The use of short videos as a mean for improving speaking skill through environmental awareness in 11th grade students at the educational institution Francisco José de Caldas.
Díaz Forero, Mónica Paola.
2020
Implementing art as a tool to foster the written production in 10th grade's students from a public School in Colombia: an action research.
Peñaloza Rodríguez, Luz Adriana.
2020
Implementation of task-based short stories to enhance writing skills in 10th grade students at Bethlemitas Brighton School.
Ramírez Uribe, Luisa Fernanda.
2021
Implementation of reading through short stories, a strategy for learning a foreign language in the ninth grade at the Águeda Gallardo Villamizar Technical School: an action research.
Pombo Vera, Lynda Stephany.
Otras opciones relacionadas
Autor
2
Acevedo Jiménez, Deisy Yulany.
2
Calderón Fajardo, Angie Alejandra.
2
Carvajal Peñaranda, María Alejandra.
2
Castiblanco Perea, Andry Patricia.
2
Díaz Peña, Daniela.
2
Galvis Martínez, Lendys Tatiana.
2
Jaimes Blanco, Cindy Lorena.
2
Lizarazo Espalza, Barbara.
2
Martínez Ortegón, Angie Paola.
2
Melgarejo Alonso, Naury Guisel.
.
next >
Fecha de lanzamiento
276
2020
176
2018
158
2017
148
2016
144
2021
111
2019
109
2022
9
2015
Has File(s)
1131
true