• Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
  • Buscar


    Comenzar nueva busqueda
    Añadir filtros:

    Usa los filtros para afinar la busqueda.


    Resultados 471-480 de 2252.
    Resultados por ítem:
    Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
    2018Propuesta lúdica recreativo y aprovechamiento del tiempo libre en la escuela educativa el Naranjo de la vereda el Naranjo de la ciudad de Pamplona.Cruz Chinchilla, Deisy Katherine.
    2018Implementación del futbol sala en la Escuela Normal Superior de Pamplona en los grados de noveno a once.Quintero Torres, Dayan Alejandro, .
    2018Aproximaciones a las percepciones de la práctica educativa en tres escenarios de la Universidad Pedagógica Nacional y uno de la Universidad de Pamplona.Méndez, María Fernanda,; Pabuena Blanco, Jineth Paola.
    2018Implementation of a pictorial portfolio as a creative tool to enrich 6th-grade students’ vocabulary acquisition at institution educative Pablo Correa León in Colombia: an action research.Lema Suárez, Yerly Alejandra.
    2016Implementing skimming and scanning techniques to improve reading skills at José Antonio Galán a public High School.Tapias García, Nasly Fanlaine.
    2016Applying literary texts as a strategy to encourage reading comprehension and written production at San Francisco de Asís Secondary School: action research.Flórez Cifuentes, Nixon Esneider.
    2017Fostering writing skills through the use of newspaper from 6th to 9th graders at the Cristo Rey high school: an action research study.Conda Vergel, Wilmer Alexander.
    2018The Implementation of Role-Plays and Games to Improve Eleventh Grade Students’ Speaking Skills at Bethletimas Brighton School.Castellanos Castellanos, Syndy Yulieth.
    2015Content based second language learning as training to create natural communication and increase reading comprehension level in La Normal Superior School in tenth and eleventh grades.Franco Torres, Luis Gabriel.
    2018Les documents authentiques en classe de fle; une strategie pour développer la compètence de production orale chez les étudiants de français intermediaire ii niveau b1 du cadre commun de reference une recherche- action.Herrera Anaya, Tania Lorena.