• Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
  • Buscar


    Comenzar nueva busqueda
    Añadir filtros:

    Usa los filtros para afinar la busqueda.


    Resultados 2341-2350 de 2678.
    Resultados por ítem:
    Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
    2022Implementation of critical reading as a strategy for improving reading comprehension and maximizing results in the Icfes exam in eleventh grade English learners at Escuela Normal Superior of Pamplona.Martinez Wilches, Jessam David.
    2022The implementation of fairy tales for reinforcing reading comprehension in 10th Grade students at la Presentación High School.Parada Correa, Francy Paola.
    2022The use of songs for enhancing listening comprehension and promote vocabulary acquisition on seventh-grade English course: An action research study.Carrillo Gutiérrez, Doris Adriana.
    2022Renforcement de la Compréhension des Écrits en ALE à travers l’Utilisation des Stratégies de Lecture « Skimming et Scanning » chez les Étudiants de première de l’institution « INEM Custodio Garcia Rovira » à Bucaramanga.Villalba Araque, Ginna Alejandra.
    2022Implementing Graphic Organizers as a Strategy to Teach English Vocabulary through TBL of Bethlemitas Brighton High School: An Action Research.Ballesteros Silva, Jair.
    2022La compréhension des écrits dans l'apprentissage de l’ALE : une stratégie pour la promotion de la pensée critique chez les étudiants de Première du l'institut éducatif Gonzalo Rivera Laguado.Puerto Caceres, Jesús Alberto.
    2022Improving Eight Graders’ Oral Production in English Class Through ICT and Role Plays at the Instituto Técnico Arquidiocesano San Francisco de Asís – Sede Cristo Rey, in Pamplona, Colombia.Ibáñez Buitrago, Jesús Mauricio.
    2022Diagnóstico de los procesos lecto-escritores en los niños de segundo grado del Centro Educativo Rural la Laguna sede Pachacual.Galvis Rubio, Angelica Dayana.; Villamizar Solano, Angela Maria.
    2022Estudio comparativo sobre las estrategias metodológicas utilizadas en los procesos de enseñanza y aprendizaje por los docentes de la Universidad de Pamplona y la Universidad Autónoma de Nayarit.Antolinez Cepeda, Astrid Johana.; Silva Cachay, Carolina.
    2022Análisis de los factores que inciden en el incumplimiento de las tareas escolares de los niños de segundo grado de la Institucion Educativa Betlemitas Brighton de la ciudad de Pamplona.Matute Ardila, Kerem.; Flores Guardia, Dariana Leonor.