Skip navigation
Página de inicio
Listar
Comunidades
Buscar elementos por:
Fecha Publicación
Autor
Título
Materia
Ayuda
Language
English
español
Servicios
Mi DSpace
Alertas
Editar perfil
DSpace
JSPUI
DSpace almacena y facilita el acceso abierto a todo tipo de contenido digital incluyendo texto, imágenes, vídeos y colecciones de datos.
Leer más
Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
Buscar
Buscar:
Todo DSpace
Trabajos de pregrado y especialización
Facultad de Artes y Humanidades
Facultad de Ciencias Agrarias
Facultad de Ciencias Básicas
Facultad de Ciencias de la Educación
Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales
Facultad de Ingenierías y Arquitectura
Facultad de Salud
por
Comenzar nueva busqueda
Añadir filtros:
Usa los filtros para afinar la busqueda.
Titulo
Autor
Asunto
Fecha publicado
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Igual a
Contiene
ID
No igual a
No contiene
No es ID
Resultados 2071-2080 de 7970.
Anterior
1
...
205
206
207
208
209
210
211
...
797
Siguiente
Resultados por ítem:
Fecha de publicación
Título
Autor(es)
2022
The use of storytelling strategy to enhance listening skills in 7th grade students at the Instituto técnico arquidiocesano san francisco de asís, sede cristo rey in pamplona.
Simanca Lerma, Alexandra.
2022
Implementing fairy tales in multimodal workshops as a way to foster reading comprehension in 10th graders students from the Provincial School San José of Pamplona: An action research.
De la Rosa Roa, Eduard Stevenson.
2022
Encouraging learning english by teaching vocabulary through cartoons and animation to eight grade students at Provincial San José School in Pamplona, Colombia.
Cardenas Garcia, German.
2022
Enhancing 9th grade students’ written production skill through the creative writing strategy at Monseñor Ricardo Trujillo Gutierrez school: An action pedagogical research.
Barrera López, Gloria Judith.
2022
Enhancing 8th and 9th grade students´ English reading comprehension through the implementation of Mind Maps.
Gamboa Bermúdez, Juan José
2022
Reinforcing 7th graders reading comprehension, pronunciation and critical thinking development through the creation of extracurricular group reading spaces.
Perdomo Otero, Ruben Danilo.
2022
Using narrative texts through educational videos to enhance writing skill in seventh graders at Instituto Técnico Patios Centro dos: an action Research.
Valencia Torres, Maria Fernanda.
2022
The use of urban poetry as a mean to enhance reading comprehension and develop writing production on eleventh graders at Águeda Gallardo de Villamizar High School: An action research.
Hernández González, Nancy Yolima.
2022
Digital platforms as an academic tool to promote reading comprehension of English as a foreign language: an action research in the classroom with high school students of a public school in Colombia.
Bonilla Cárdenas, Nivia Juliet.
2022
Atelier d’écriture créative comme un outil pédagogique pour l’encouragement de l’expression écrite en classe de FLE à L’Alliance Française de Bucaramanga : une recherche-action.
Guerrero Rosales, Marly Estefani.
Otras opciones relacionadas
Autor
3
Jaimes Ramon, Johan Sebastian.
3
Rivera Sánchez, Adriana.
3
Rodriguez Rincon, Lisbeth Johanna.
2
Acevedo Jiménez, Deisy Yulany.
2
Acevedo Salcedo, Rosa Yurley.
2
Acuña Sossa, Dayana Marcela.
2
Agudelo Castro, Yefferson León.
2
Alba Villalobos, Juliana Carolina.
2
Alvernia Leal, Holger Ivan.
2
Alzate Ortega, Damerly.
.
next >
Título
1825
El autor no proporciona la inform...
1285
La autora no proporciona la infor...
257
Los autores no proporcionan la in...
138
Aprendizaje.
133
Comunicación.
125
Estrategias.
105
Producción textual.
82
Educación.
79
Lectura.
75
El autor no proporciona la inform...
.
next >
Fecha de lanzamiento
1697
2020
1581
2022
1077
2021
941
2018
867
2017
743
2019
665
2016
264
2023
56
2015
3
2014
.
next >
Has File(s)
7903
true