• Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
  • Trabajos de pregrado y especialización
  • Facultad de Ciencias de la Educación
  • Licenciatura Lenguas Extranjeras
  • Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/9767
    Title: Using the Content-Based Instruction Approach to Enhance Eleventh-Grade Students’ Reading Comprehension at Escuela Normal Superior of Piedecuesta: A Pedagogical Action Research.
    Authors: Pabón Romero, Karol Yessenia.
    Keywords: La autora no proporciona la información sobre este ítem.
    Issue Date: 2022
    Publisher: Universidad de Pamplona - Facultad de Ciencias de la Educación.
    Citation: Pabón Romero, K. Y. (2022). Using the Content-Based Instruction Approach to Enhance Eleventh-Grade Students’ Reading Comprehension at Escuela Normal Superior of Piedecuesta: A Pedagogical Action Research [Trabajo de Grado Pregrado, Universidad de Pamplona]. Repositorio Hulago Universidad de Pamplona. http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/9767
    Abstract: La autora no proporciona la información sobre este ítem.
    Description: La autora no proporciona la información sobre este ítem.
    URI: http://repositoriodspace.unipamplona.edu.co/jspui/handle/20.500.12744/9767
    Appears in Collections:Licenciatura Lenguas Extranjeras

    Files in This Item:
    File Description SizeFormat 
    Pabón_2022_TG.pdfPabón_2022_TG2 MBAdobe PDFView/Open


    Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.