Skip navigation
Página de inicio
Listar
Comunidades
Buscar elementos por:
Fecha Publicación
Autor
Título
Materia
Ayuda
Language
English
español
Servicios
Mi DSpace
Alertas
Editar perfil
DSpace
JSPUI
DSpace almacena y facilita el acceso abierto a todo tipo de contenido digital incluyendo texto, imágenes, vídeos y colecciones de datos.
Leer más
Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
Buscar
Buscar:
Todo DSpace
Documentos de investigación
Documentos institucionales
Producción Editorial Universidad de Pamplona
Tesis de maestría y doctorado
Trabajos de pregrado y especialización
por
Comenzar nueva busqueda
Añadir filtros:
Usa los filtros para afinar la busqueda.
Titulo
Autor
Asunto
Fecha publicado
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Igual a
Contiene
ID
No igual a
No contiene
No es ID
Resultados 2221-2230 de 7970.
Anterior
1
...
220
221
222
223
224
225
226
...
797
Siguiente
Resultados por ítem:
Fecha de publicación
Título
Autor(es)
2021
Implementing English Speaking countries’ culture to improve grammar skills at Nuestra señora de Fátima High School in Cúcuta.: An Action Research.
Lizcano Ortega, Gabriela Alejandra.
2020
Implementing creative writing at ‘La Presentacion’’ High School Pamplona in order to improve writing skill.
Villamizar Mantilla, Karen Michell.
2021
Anglophone culture as a fundamental tool to promote the speaking production in students from eleventh grade at Jose Aquilino Durán School: an action research.
Lioniz Riaño, Jhoan Sebastian.
2021
The use of text illustrations and visual imagery as a teaching strategy to promote reading habits in a sixth-grade English course.
Londoño Villegas, Luis Gabriel.
2021
Improving students' reading comprehension by the implementation of worksheets using short stories at ninth and seventh grade students “Instituto Técnico Los Patios Centro N° 2”: An action research.
Contreras Montoya, María José.
2022
Dialogues as a tool to promote listening and speaking skills in B1 level students at Antonio Nariño school-Yopal.
Mesa Mendivelso, José Daniel.
2021
Implementing gamification to motivate learning english vocabulary and enhance grammar on seventh grade students at Francisco José de Caldas School.
Galvis Contreras, Luisa Fernanda.
2021
The use of short videos as a mean for improving speaking skill through environmental awareness in 11th grade students at the educational institution Francisco José de Caldas.
Díaz Forero, Mónica Paola.
2020
Implementing art as a tool to foster the written production in 10th grade's students from a public School in Colombia: an action research.
Peñaloza Rodríguez, Luz Adriana.
2020
Implementation of task-based short stories to enhance writing skills in 10th grade students at Bethlemitas Brighton School.
Ramírez Uribe, Luisa Fernanda.
Otras opciones relacionadas
Autor
4
Fernandez Parada, Nelson Josue
4
Ramón Valencia, Jacipt Alexander
4
Solano Ortega, Fredy
3
García Yerena, Carlos Enrique
3
Guerrero Castiblanco, Carlos Felipe.
3
Jaimes Ramon, Johan Sebastian.
3
Mariño Landazábal, Nelson Adolfo
3
Padilla Sarmiento, Sandra Licette
3
Rodriguez Rincon, Lisbeth Johanna.
3
Villamizar Carrillo, Diana Janeth
.
next >
Título
1840
El autor no proporciona la inform...
1225
La autora no proporciona la infor...
251
Los autores no proporcionan la in...
131
Comunicación.
125
Aprendizaje.
116
Estrategias.
83
Producción textual.
79
Educación.
77
El autor no proporciona la inform...
69
Las autoras no proporcionan la in...
.
next >
Has File(s)
7841
true