Skip navigation
Página de inicio
Listar
Comunidades
Buscar elementos por:
Fecha Publicación
Autor
Título
Materia
Ayuda
Language
English
español
Servicios
Mi DSpace
Alertas
Editar perfil
DSpace
JSPUI
DSpace almacena y facilita el acceso abierto a todo tipo de contenido digital incluyendo texto, imágenes, vídeos y colecciones de datos.
Leer más
Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
Buscar
Buscar:
Todo DSpace
Documentos de investigación
Documentos institucionales
Producción Editorial Universidad de Pamplona
Tesis de maestría y doctorado
Trabajos de pregrado y especialización
por
Comenzar nueva busqueda
Añadir filtros:
Usa los filtros para afinar la busqueda.
Titulo
Autor
Asunto
Fecha publicado
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Igual a
Contiene
ID
No igual a
No contiene
No es ID
Resultados 2221-2230 de 8597.
Anterior
1
...
220
221
222
223
224
225
226
...
860
Siguiente
Resultados por ítem:
Fecha de publicación
Título
Autor(es)
2021
Implementation of storytelling and songs as source of development of the basic english components in 10th grade students at Bethlemitas Brighton high school in Pamplona: an action research design.
Villamizar Pérez, July Andrea.
2022
Significant Strategies for Developing Reading Comprehension in a Foreign Language at Francisco José de Caldas High School in Cúcuta: Action Research.
Vargas Bernal, Julieth Paola.
2022
The use of storytelling strategy to enhance listening skills in 7th grade students at the Instituto técnico arquidiocesano san francisco de asís, sede cristo rey in pamplona.
Simanca Lerma, Alexandra.
2022
Implementing fairy tales in multimodal workshops as a way to foster reading comprehension in 10th graders students from the Provincial School San José of Pamplona: An action research.
De la Rosa Roa, Eduard Stevenson.
2022
Encouraging learning english by teaching vocabulary through cartoons and animation to eight grade students at Provincial San José School in Pamplona, Colombia.
Cardenas Garcia, German.
2022
Enhancing 9th grade students’ written production skill through the creative writing strategy at Monseñor Ricardo Trujillo Gutierrez school: An action pedagogical research.
Barrera López, Gloria Judith.
2022
Enhancing 8th and 9th grade students´ English reading comprehension through the implementation of Mind Maps.
Gamboa Bermúdez, Juan José
2022
Reinforcing 7th graders reading comprehension, pronunciation and critical thinking development through the creation of extracurricular group reading spaces.
Perdomo Otero, Ruben Danilo.
2022
Using narrative texts through educational videos to enhance writing skill in seventh graders at Instituto Técnico Patios Centro dos: an action Research.
Valencia Torres, Maria Fernanda.
2022
The use of urban poetry as a mean to enhance reading comprehension and develop writing production on eleventh graders at Águeda Gallardo de Villamizar High School: An action research.
Hernández González, Nancy Yolima.
Otras opciones relacionadas
Autor
4
Fernandez Parada, Nelson Josue
4
Ramón Valencia, Jacipt Alexander
4
Solano Ortega, Fredy
3
García Yerena, Carlos Enrique
3
Jaimes Ramon, Johan Sebastian.
3
Mariño Landazábal, Nelson Adolfo
3
Padilla Sarmiento, Sandra Licette
3
Rivera Sánchez, Adriana.
3
Rodriguez Rincon, Lisbeth Johanna.
3
Villamizar Carrillo, Diana Janeth
.
next >
Título
1922
El autor no proporciona la inform...
1344
La autora no proporciona la infor...
257
Los autores no proporcionan la in...
145
Aprendizaje.
136
Estrategias.
133
Comunicación.
105
Producción textual.
92
Educación.
83
Lectura.
77
El autor no proporciona la inform...
.
next >
Has File(s)
8466
true