Skip navigation
Página de inicio
Listar
Comunidades
Buscar elementos por:
Fecha Publicación
Autor
Título
Materia
Ayuda
Language
English
español
Servicios
Mi DSpace
Alertas
Editar perfil
DSpace
JSPUI
DSpace almacena y facilita el acceso abierto a todo tipo de contenido digital incluyendo texto, imágenes, vídeos y colecciones de datos.
Leer más
Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
Buscar
Buscar:
Todo DSpace
Documentos de investigación
Documentos institucionales
Producción Editorial Universidad de Pamplona
Tesis de maestría y doctorado
Trabajos de pregrado y especialización
por
Comenzar nueva busqueda
Añadir filtros:
Usa los filtros para afinar la busqueda.
Titulo
Autor
Asunto
Fecha publicado
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Igual a
Contiene
ID
No igual a
No contiene
No es ID
Resultados 2211-2220 de 8332.
Anterior
1
...
219
220
221
222
223
224
225
...
834
Siguiente
Resultados por ítem:
Fecha de publicación
Título
Autor(es)
2021
Improving students' reading comprehension by the implementation of worksheets using short stories at ninth and seventh grade students “Instituto Técnico Los Patios Centro N° 2”: An action research.
Contreras Montoya, María José.
2022
Dialogues as a tool to promote listening and speaking skills in B1 level students at Antonio Nariño school-Yopal.
Mesa Mendivelso, José Daniel.
2021
Implementing gamification to motivate learning english vocabulary and enhance grammar on seventh grade students at Francisco José de Caldas School.
Galvis Contreras, Luisa Fernanda.
2021
The use of short videos as a mean for improving speaking skill through environmental awareness in 11th grade students at the educational institution Francisco José de Caldas.
Díaz Forero, Mónica Paola.
2020
Implementing art as a tool to foster the written production in 10th grade's students from a public School in Colombia: an action research.
Peñaloza Rodríguez, Luz Adriana.
2020
Implementation of task-based short stories to enhance writing skills in 10th grade students at Bethlemitas Brighton School.
Ramírez Uribe, Luisa Fernanda.
2021
Implementation of reading through short stories, a strategy for learning a foreign language in the ninth grade at the Águeda Gallardo Villamizar Technical School: an action research.
Pombo Vera, Lynda Stephany.
2021
The use of videoclips as an audiovisual material in the development of the students’ English listening skill from ninth and tenth courses in a public high school in Los Patios : an action research.
Mesa Capacho, Mileidy Esmeralda.
2021
Enhancing ninth grade students oral comprehension through the use of online games at Bethlemitas Brighton School: An action research.
Suarez Llanes, Nathaly.
2022
Audiovisual tools as a strategy to strengthen the listening and speaking skills in the teaching-learning process of the English language with the 9th grade students at Institución Educativa Técnica Tomás Vásquez Rodríguez Paipa-Boyacá. An action Research.
Ruiz Calderón, Leidy Nataly.
Otras opciones relacionadas
Autor
4
Fernandez Parada, Nelson Josue
4
Ramón Valencia, Jacipt Alexander
4
Solano Ortega, Fredy
3
García Yerena, Carlos Enrique
3
Jaimes Ramon, Johan Sebastian.
3
Mariño Landazábal, Nelson Adolfo
3
Padilla Sarmiento, Sandra Licette
3
Rodriguez Rincon, Lisbeth Johanna.
3
Villamizar Carrillo, Diana Janeth
2
Acevedo Jiménez, Deisy Yulany.
.
next >
Título
1864
El autor no proporciona la inform...
1264
La autora no proporciona la infor...
255
Los autores no proporcionan la in...
138
Aprendizaje.
132
Comunicación.
126
Estrategias.
85
Educación.
82
Producción textual.
77
El autor no proporciona la inform...
74
Lectura.
.
next >
Has File(s)
8201
true