• Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
  • Buscar


    Filtros actuales:
    Comenzar nueva busqueda
    Añadir filtros:

    Usa los filtros para afinar la busqueda.


    Resultados 1-10 de 19.
    Resultados por ítem:
    Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
    2014-06-13; 2014-06-13; 2014-06-13; 2014-06-13El juego como una herramienta metodológica para la enseñanza del deportePeña Trejo, José Gregorio.; Peña Trejo, José Gregorio.; Peña Trejo, José Gregorio.
    2016Enhancing the 8th grade student´s writing skill through authentic material in the José Rafael Faria High School: an action research.Torres Peñaloza, Juan Carlos.
    2016Implementing reading and retelling as a strategy to enhance 6th, 7th and 8th graders’ oral production in a public school in San José de Cúcuta: an action research.Cruz Rondón, Elio Jesús.
    2016La danza moderna como elemento corporal.Rojas Calderon, Danilo.
    2015El deporte como medio de prevención del uso de drogas en tiempo de recreo en la Institución José Antonio GalánBarboza Julio, Henrry Luis.
    2016Desarrollo de la competencia referida a la comprensión y producción textual, mediante la teoría de Las Seis Lecturas, en séptimo y décimo grado en el Colegio Rafael Faría de Pamplona.Ortiz Montañez, Rafael Alexander.
    2016Juegos tradicionales en pro de la preservación de la cultura.Gelvez Suarez, Cesar Fabian.
    2016Applying literary texts as a strategy to encourage reading comprehension and written production at San Francisco de Asís Secondary School: action research.Flórez Cifuentes, Nixon Esneider.
    2015Content based second language learning as training to create natural communication and increase reading comprehension level in La Normal Superior School in tenth and eleventh grades.Franco Torres, Luis Gabriel.
    2022Implementing fairy tales in multimodal workshops as a way to foster reading comprehension in 10th graders students from the Provincial School San José of Pamplona: An action research.De la Rosa Roa, Eduard Stevenson.