Skip navigation
Página de inicio
Listar
Comunidades
Buscar elementos por:
Fecha Publicación
Autor
Título
Materia
Ayuda
Language
English
español
Servicios
Mi DSpace
Alertas
Editar perfil
DSpace
JSPUI
DSpace almacena y facilita el acceso abierto a todo tipo de contenido digital incluyendo texto, imágenes, vídeos y colecciones de datos.
Leer más
Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
Buscar
Buscar:
Todo DSpace
Trabajos de pregrado y especialización
Facultad de Ciencias de la Educación
Especialización en Educación para la Recreación Comunitaria
Especialización en Educación Especial e Inclusión Social
Especialización en Educación y Formación Integral de la Infancia
Especialización en Pedagogía de la Lengua y la Literatura
Especialización en Pedagogía Universitaria
Licenciatura Ciencias Sociales y Desarrollo Local
Licenciatura Educación Básica con Énfasis en Educación Física, Recreación y Deportes
Licenciatura en Lengua Castellana y Comunicación
Licenciatura en Pedagogía Infantil
Licenciatura Lenguas Extranjeras
por
Comenzar nueva busqueda
Añadir filtros:
Usa los filtros para afinar la busqueda.
Titulo
Autor
Asunto
Fecha publicado
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Igual a
Contiene
ID
No igual a
No contiene
No es ID
Resultados 781-790 de 2252.
Anterior
1
...
76
77
78
79
80
81
82
...
226
Siguiente
Resultados por ítem:
Fecha de publicación
Título
Autor(es)
2022
Short stories as a strategy to enhance reading comprehension and promote written production of students in 10th grade at José Aquilino Durán School.
Herrera Castellanos, Karla Michell.
2021
Implementation of storytelling and songs as source of development of the basic english components in 10th grade students at Bethlemitas Brighton high school in Pamplona: an action research design.
Villamizar Pérez, July Andrea.
2022
Significant Strategies for Developing Reading Comprehension in a Foreign Language at Francisco José de Caldas High School in Cúcuta: Action Research.
Vargas Bernal, Julieth Paola.
2022
The use of storytelling strategy to enhance listening skills in 7th grade students at the Instituto técnico arquidiocesano san francisco de asís, sede cristo rey in pamplona.
Simanca Lerma, Alexandra.
2022
Implementing fairy tales in multimodal workshops as a way to foster reading comprehension in 10th graders students from the Provincial School San José of Pamplona: An action research.
De la Rosa Roa, Eduard Stevenson.
2022
Encouraging learning english by teaching vocabulary through cartoons and animation to eight grade students at Provincial San José School in Pamplona, Colombia.
Cardenas Garcia, German.
2022
Enhancing 9th grade students’ written production skill through the creative writing strategy at Monseñor Ricardo Trujillo Gutierrez school: An action pedagogical research.
Barrera López, Gloria Judith.
2022
Enhancing 8th and 9th grade students´ English reading comprehension through the implementation of Mind Maps.
Gamboa Bermúdez, Juan José
2022
Reinforcing 7th graders reading comprehension, pronunciation and critical thinking development through the creation of extracurricular group reading spaces.
Perdomo Otero, Ruben Danilo.
2022
Using narrative texts through educational videos to enhance writing skill in seventh graders at Instituto Técnico Patios Centro dos: an action Research.
Valencia Torres, Maria Fernanda.
Otras opciones relacionadas
Autor
2
Acevedo Jiménez, Deisy Yulany.
2
Castiblanco Perea, Andry Patricia.
2
Cañas Lizcano, Sonia Maritza.
2
Duran Peláez, Miguel Alejandro.
2
Gaitan Benavides, Ceidy Lorena.
2
Gaitán Estrada, Leidy Johanna.
2
Galet Ortiz, Xiomara.
2
Gamarra Vargas, Nelson Daniel.
2
Garay Alquichire, Karen Johana.
2
Gelvez Suarez, Cesar Fabian.
.
next >
Título
735
El autor no proporciona la inform...
435
La autora no proporciona la infor...
99
Aprendizaje.
81
Producción textual.
68
Estrategias.
56
Lectura.
52
Didáctica.
52
Escritura.
51
Enseñanza.
42
Educación.
.
next >
Fecha de lanzamiento
568
2020
393
2021
316
2018
302
2022
273
2017
223
2019
114
2016
46
2023
5
2015
2
2014
.
next >
Has File(s)
2242
true