• Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
  • Buscar


    Comenzar nueva busqueda
    Añadir filtros:

    Usa los filtros para afinar la busqueda.


    Resultados 7571-7580 de 7980.
    Resultados por ítem:
    Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
    2022Estrategias lúdico pedagógicas para fortalecer la Motricidad fina en los estudiantes de Jardín B del Caimiup.Varela Bonilla, Esteffy Manuela.
    2022Consolidación de los procesos de lectura y escritura en los estudiantes del grado segundo B del Instituto Técnico Arquidiocesano San Fráncico de Asís en su Sede José Antonio Galán Básica Primaria.Vera Capacho, Geraldine.
    2022Los valores como herramienta de transformacion en la escuela de padres en el grado primero de la Instituciòn Educativa Provincial San Jose- Sede la Mistral.Orduz González, Genny Yurley.
    2022ESL Classroom games as a strategy to increase English vocabulary in seventh grade students of the Mario Pezzotti Lemus Technical Institute.Ortiz Rios, Angie Camila.
    2022The Use of Short Stories as a Strategy to improve Reading Comprehension and enhance Vocabulary in students from 08th grade at Institución Educativa Tecnico Industrial Rafael Pombo: Action Research.Suarez Suarez, Adriana Judith.
    2022Implementing comics to foster writing skills and vocabulary on 10th grade English Course at Concentración de Desarrollo Rural high school in Saravena-Arauca.Carrillo Gutiérrez, Dainny Jhoana.
    2022Google Classroom as a didactic tool to improve reading comprehension and vocabulary skills using short narrative texts in 10th grade students at Provincial San José Institution.Villamizar Villamizar, Derly Milena.
    2022Creative writing with 10th grade at Normal Superior School to improve written production: an Action Research.Sierra Fernández, Angie Andrea.
    2022The implementation of drawing task to improve students reading comprehension and Written Production in 10thgrade students at Luis Gabriel Castro School Action research.Peña Zambrano, Daniela Alejandra.
    2022Improving 9th grade students’ reading comprehension through vocabulary strategies at Colegio Provincial San Jose, sede Jose Rafael Faria Bermudez: an action research.Vega Manosalva, Ana Sofia.