Skip navigation
Página de inicio
Listar
Comunidades
Buscar elementos por:
Fecha Publicación
Autor
Título
Materia
Ayuda
Language
English
español
Servicios
Mi DSpace
Alertas
Editar perfil
DSpace
JSPUI
DSpace almacena y facilita el acceso abierto a todo tipo de contenido digital incluyendo texto, imágenes, vídeos y colecciones de datos.
Leer más
Repositorio Institucional Universidad de Pamplona
Buscar
Buscar:
Todo DSpace
Trabajos de pregrado y especialización
Facultad de Artes y Humanidades
Facultad de Ciencias Agrarias
Facultad de Ciencias Básicas
Facultad de Ciencias de la Educación
Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales
Facultad de Ingenierías y Arquitectura
Facultad de Salud
por
Comenzar nueva busqueda
Añadir filtros:
Usa los filtros para afinar la busqueda.
Titulo
Autor
Asunto
Fecha publicado
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Igual a
Contiene
ID
No igual a
No contiene
No es ID
Resultados 2231-2240 de 7970.
Anterior
1
...
221
222
223
224
225
226
227
...
797
Siguiente
Resultados por ítem:
Fecha de publicación
Título
Autor(es)
2021
TED talk as a pedagogic tool to encourage listening skill development in ninth graders students at francisco jose de caldas, a public school.
Rodriguez Velasquez, Roxana.
2020
Enhancing writing skills through news production in 9th grade students from Bethlemitas Brighton school.
Ramírez González, Sandra Milena.
2021
The implementation of fables as a strategy to foster reading comprehension through workshops: A classroom action research at the eight-grade students of Águeda Gallardo de Villamizar high school.
Gelvez Saavedra, Paula Andrea.
2021
Implementing explanatory videos as strategy to improve grammar skills in 9th grade students in pandemic times in Nuestra Señora de Belen High School in Salazar de las Palmas, Colombia: an action research.
Ortiz Gutiérrez, Silvia Fernanda.
2021
Developing reading strategies on tenth and eleventh graders to improve their reading comprehension in their english course at the Francisco José De Caldas School: an action research.
Bata Cortes, Sara Neyid.
2022
Comic Strips as a Mean of Enhancing the Reading Comprehension of the Eighth-grade Students at Francisco José de Caldas in Cúcuta, Norte de Santander: An Action Research.
Toloza Ortiz, Yamith Antonio.
2022
Using family topics to promote written production through Canva platform in 7th grade students from the Bethlemitas Brighton High School in Pamplona.
Bautista Boada, Wendy Bibiana.
2021
The implementation of games to improve english vocabulary in eighth grade students at San Francisco José De Caldas High School in Cucuta: An action research.
Ramírez Rico, Sandy Danitza.
2020
Description of pictures as a learning tool to encourage sixth graders oral production at la presentación high school: an action research.
Pesca Lamus, Viana Shirley.
2022
Using short stories as a pedagogical tool to enhance sixth grade students’ reading and listening skills at the Technical Institute Patios Centro N°2. An action research.
Figueroa Quintero, Viviana Andrea.
Otras opciones relacionadas
Autor
3
Jaimes Ramon, Johan Sebastian.
3
Rivera Sánchez, Adriana.
3
Rodriguez Rincon, Lisbeth Johanna.
2
Acevedo Jiménez, Deisy Yulany.
2
Acevedo Salcedo, Rosa Yurley.
2
Acuña Sossa, Dayana Marcela.
2
Agudelo Castro, Yefferson León.
2
Alba Villalobos, Juliana Carolina.
2
Alvernia Leal, Holger Ivan.
2
Alzate Ortega, Damerly.
.
next >
Título
1825
El autor no proporciona la inform...
1285
La autora no proporciona la infor...
257
Los autores no proporcionan la in...
138
Aprendizaje.
133
Comunicación.
125
Estrategias.
105
Producción textual.
82
Educación.
79
Lectura.
75
El autor no proporciona la inform...
.
next >
Fecha de lanzamiento
1697
2020
1581
2022
1077
2021
941
2018
867
2017
743
2019
665
2016
264
2023
56
2015
3
2014
.
next >
Has File(s)
7903
true